` Як буде працювати громадський транспорт після зняття обмежень: досвід інших країн » Motion design agency graphics studios

Як буде працювати громадський транспорт після зняття обмежень: досвід інших країн

Відкриття громадського транспорту в Києві перенесли на невизначений термін. Але у багатьох містах він вже працює і при цьому людей вдалось убезпечити від поширення короновірусу. Тож розглянемо, як це працює в інших містах.

Перше завдання – зменшити щільність людей на одиницю рухомого складу, а також убезпечити очікування в чергах на зупинці.


Так, в Будапешті громадський транспорт з початку карантину працював на максимальну потужність, виводячи всі можливі машини на маршрути в пікові години – і це попри те, що кількість пасажирів громадського транспорту зменшилась на 90%. В Копенгагені збільшили частоту курсування метро аби зменшити щільність людей в салоні.



В новозеландському Окленді розробили мобільний додаток, який на додачу до слідкування за курсуванням машин на маршруті, показує, скільки людей знаходиться всередині кожного автобуса – аби пасажири самі мали змогу вирішувати, куди сідати.


Крім цього, зменшенню навантаження автобусів можна сприяти й непрямим шляхом. Наприклад, в Лондоні власників бізнесу стимулюють зміщувати графіки робочих годин для своїх співробітників аби по максимуму «погасити» годину-пік.



Популярним заходом стала розмітка на зупинках місць для безпечного очікування, а всередині автобусів - місць для безпечного сидіння. При цьому лишається умова заходити в захисних масках та пальчатках, а також ретельно дезінфекувати рухомий склад. Ці заходи доповнюють по різному – в Південній Кореї роздавали маски пасажирам, в Нью Йорку можна знайти санітайзери прямо в автобусі, а в Руанді встановлюють мобільні точки миття рук прямо на зупинках!


Другим, але не менш пріоритетним напрямком змін стала турбота про працівників громадського транспорту. Адже їм, на відміну від пересічних пасажирів, доводиться проводити в замкненому просторі з постійною плинністю відвідувачів значно більше часу.


Передусім намагаються зменшити їх контакт з пасажирами: так, в Берні та Берліні можна побачити фізичне відмежування кабіни водія, а по всьому світу радять заходити через задні двері аби не наражати водія на небезпеку. Крім цього, популярним заходом в США та Канаді стало припинення оплати проїзду – або ж оплата винятково за допомогою безконтактних способів. Це роблять не для підвищення попиту на громадський транспорт, а саме аби вберегти персонал.



Також місцева влада забезпечує працівників сфери транспорту захисними засобами та підсилює соціальний пакет. Наприклад, в Пітсбурзі перевізник подовжив тривалість оплачуваної відпустки та лікарняних для працівників – аби якщо хтось в родині захворів, водій спокійно лишався вдома і піклувався про здоров’я себе та близьких (і пасажирів, яких міг би в цей час везти).


А в Детройті вирішили взятись за покращення інфраструктури на кінцевих зупинках, адже з обмеженням діяльності дрібного бізнесу для водіїв загострилась потреба мати зручні вбиральні та місця для відпочинку між рейсами.








---
[fixed][/fixed]